#1

technische Felsbrocken

in Fragen 19.04.2020 10:42
von Banning • 6 Beiträge

Ik probeer mijn stem te versterken. Ik probeer niet langer aanzienlijke Nike Air Max 90 Donna hoeveelheden gewicht te verliezen. Dus soms vraag ik me af waarom ik het nog moet opgeven.

Ik ging met mijn collega's naar het happy hour en daarna gingen we naar mijn 'hood' voor een gratis concert. Ik moest met Bailey wandelen, dus rende ik naar huis en ging terug om ze te ontmoeten ... toen mijn schoenen kapot gingen. Mijn geliefde Jack Rogers, die drie seizoenen duurde. Ik was dichter bij hen dan thuis, dus begon ik de winkels in te duiken op zoek naar goedkope slippers om te kopen. Tegen de tijd dat ik in een paar winkels was gedoken, Adidas Superstar Donna was het concert voorbij en gingen mijn vrienden naar een andere buurt.

Ik had drie keuzes:

1. Hobbel over mijn kapotte schoen en ga met ze mee.

2. Ga naar huis, verander schoenen, druk om ze te ontmoeten en ofwel een drankje te nemen en chagrijnig te zijn of te veel te drinken en kater te zijn voor mijn sessie met Joel morgen.

3. Krijt het op tot een slechte nacht en ga naar huis en knuffel met Bailey en bestel eten en neem een ??bad en lees.

Ik koos knorrig 3 ... omdat je soms moet opofferen wat je nu wilt voor wat je op de lange termijn wilt. Voor mij is dat meer geld en platte buikspieren ... dus ik bleef weg van meer bier en mijn afhalen was nog steeds minder dan ik zou hebben uitgegeven aan een paar drankjes en een taxi.

Ik speelde met het bestellen van Thais, of iets anders dat minder dan voedzaam was, maar www.velerosdelsur.es uiteindelijk heb ik een oude, meestal gezonde stand-by bereikt.

Halverwege de middag begon ik strakheid in mijn linkerscheen te ontwikkelen. Het begon een beheersbare overlast toen ik mijn voet boog, maar bleef hoger en hoger reizen totdat het halverwege mijn been neerstreek. Het ongemak nam toe en verslechterde tot het punt waarop ik alleen echt kon power-hiken omdat elke stap pijn zou veroorzaken. Ik hield nog steeds een snelheid aan van ongeveer vijf kilometer per uur. Maar tegen de avond werd ik vertraagd tot hinken en moest ik Nate bellen om binnen te komen en met mij te wandelen om me af te leiden van de pijn. Tegen de tijd dat ik aan het eten was, stond ik achter mijn doelwit en in tranen. We besloten om te gaan met ons plan B van een kortere afstand voor dag twee, slechts vier mijlen meer om de dag te be?indigen.

Het was Nike Internationalist Herren donker, het regende weer en ik had veel pijn. Nate was een geweldige steun en deed zijn best om me te verzamelen. Hij was in staat om me weer op pad te krijgen en zou me op onze camping ontmoeten. Hij zei dat me die avond terugsturen een van de moeilijkste dingen was die hij ooit heeft moeten doen. Maar het was op die lage momenten dat ik ondanks de tegenslag doorging, de trots van mezelf was. Het zou zo veel gemakkelijker zijn geweest om gewoon te stoppen, terug te gaan naar het gemakkelijke en comfortabele, en te zeggen dat ik niet genoeg was en dat dit doel te groot was. Ik had een idee waar ik dacht dat ik de grens van mijn beperkingen had getrokken. Dit is waar de magie gebeurt; als je die lijn ziet en er overheen gaat, en beseft dat je zoveel meer kunt dan je jezelf hebt toegeschreven. Het was ook toen ik het meest dankbaar Nike Air Max 270 Mens was voor Nate's onverzettelijke steun.

Ongeveer anderhalve kilometer van de camping kon ik, nadat ik door moerassige, schuin diepe modder, technische keienafdalingen en met wortels bezaaid bos was gegaan, geen gewicht meer op mijn linkerbeen drukken. Dat was ondraaglijk. Ik heb alles geprobeerd om het voldoende te verlichten om in beweging te blijven. Ik zette zoveel druk op mijn wandelstokken dat het me verbaast dat ze niet knappen. Niets hielp de diepgewortelde oerverbranding te verminderen elke keer dat mijn linkervoet zelfs maar een beetje Nike Air Max 97 Homme zou laden. In half panische tranen belde ik Nate om me te komen helpen. We wandelden samen naar de tent, ik met mijn arm en het grootste deel van mijn gewicht op hem, terwijl we dag twee afsloten op iets meer dan 48 mijl.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 7 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: panozaapg
Forum Statistiken
Das Forum hat 15367 Themen und 15530 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online: