#1

noch nie jemanden

in Fragen 21.04.2020 12:02
von Banning • 6 Beiträge

Over het algemeen voelden mijn tenen zelfs de eerste dag na de procedure redelijk goed aan. Ik heb geprobeerd ze zoveel mogelijk te ondersteunen en toen ik er te lang mee bezig was, kon ik het aan het einde van de dag zien. Ik bleef ze weken en rebandden zoals voorgeschreven, en hoewel er veel heldere vloeistof was en een beetje bloeden, was het niets te eng. Tegen het einde van dag drie waren mijn tenen nog steeds pijnlijk. Ik begon een beetje nerveus te worden over hoe lang het zou duren voordat ik weer kon rennen.

Dag vier was het alsof een schakelaar werd omgedraaid. Ik had Adidas Eqt Support Adv Donna bijna geen pijn, www.kopfsachederfilm.de zelfs niet na twee korte fietstochten, dus besloot ik op dag vijf te gaan hardlopen. Ik koos mijn schoenen met de meest vergevingsgezinde teendoos en deed Nike Air Max 97 Homme korte lussen, dus ik was altijd dicht bij de auto. Ik heb het een uur lang gemaakt voordat mijn opgezwollen pinkten begonnen te wrijven en ge?rriteerd raakten. Ik kon ook de volgende dag hardlopen en tegen het volgende weekend (ongeveer 11 dagen na de procedure) was het maximaal twee uur per dag. Daarna hervatte ik vrijwel mijn normale hardloopschema. Ik bleef aandacht besteden aan de verzorging van mijn tenen en probeerde ze op te tillen als ik niet aan het rennen was.

Genezing voorbij de eerste week
Na een eerste paar dagen was de enige keer dat mijn tenen pijn deden, als ik tijdens het hardlopen tegen een steen schopte, wat ongeveer vier letters en een korte pauze zou Nike Air Pegasus 83 Donna opleveren. Ik herinner me duidelijk een run ongeveer drie weken na de procedure toen ik tegen een steen schopte en geen pijn had ... het was een geweldig moment.

Ik had een follow-up van drie weken en de podotherapeut zei dat hij nog nooit iemand zo snel had zien genezen. Toegegeven, zijn pati?nten waren typisch ouderen en diabetici, maar ik voelde me er nog steeds goed door. Ik denk dat mijn eerdere ervaring met mijn post-ultra-voeten hielp, omdat ik niet bang was om de getroffen gebieden krachtig te schrobben, de ophoping van "smurrie" te verwijderen en een beter genezingsproces mogelijk te maken. De podotherapeut zei dat een veel voorkomend probleem is dat mensen te zachtaardig zijn met hun tenen en dat het eigenlijk contraproductief is.

Omdat ik vandaag al een paar keer heb gepost, heb ik besloten om je dashboards / RSS-Nike Air Max 1 Femmelezers / ogen niet te overspoelen met nog drie berichten. Dus - de bovenstaande foto's:
1. Kip pattie sandwich voor lunch, met groenten
2. Banaan + zonnebloemzaadboter op een bagel, dun als een pre-workout snack (kanttekening: HOE HEB IK DE ZONNEBLOEMBOTER NIET ONTDEKT IN DE EERSTE 26 JAAR VAN MIJN LEVEN? Het was duidelijk dat er geen jaren aan werden voldaan.)
3. Soms heeft een meisje wat spaghetti nodig. Terwijl de spaghetti en gehaktballen van mijn moeder absoluut de voorkeur hebben, is volkoren spaghetti, gemalen kalkoen, druiventomaten en broccoli een goede vervanging.
Ook kreeg ik eindelijk een fatsoenlijke training na het werk. GODZIJDANK. Ik Nike Air Max 97 Damen heb het de laatste tijd zo druk gehad dat ik niet zoveel heb getraind als ik normaal zou doen, dus ik voelde me de laatste tijd erg uit balans. Ik ga ECHT mijn best doen om 's www.melaniecaruana.fr ochtends te gaan trainen. Er zijn gewoon te veel redenen om niet na het werk te gaan.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 8 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: panozaapg
Forum Statistiken
Das Forum hat 15367 Themen und 15530 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online: